Scroll naar boven
Heb je een project?
marjolein@bureaubranding.nl
M: +31 6 24 755 996
Concepting Merkstrategie

BredaPhoto

Voor het internationale BredaPhoto festival ga ik meedenken en adviseren over de strategische marketing en communicatie voor het aanstaande festival dat plaatsvindt van 13 september t/m 3 november 2024. Het festivalthema is ‘journeys’, de reis die iedereen maakt in het leven. Of het nu gaat om een zoektocht naar een eigen identiteit en betekenis of een fysieke reis op zoek naar vrijheid en overleven, het zijn die verhalen die de elfde editie van BredaPhoto invulling gaan geven.

Ik denk in de aanloop naar het festival mee over de vorm en het aangaan van (nieuwe) samenwerkingen. Daarnaast kijk ik mee naar en adviseer ik over de campagne, inzet van middelen, propositie en promotie.

Foto homepage en deze pagina: Mounir Raji – Dreamland

Werkzaamheden

Voor BredaPhoto denk ik mee over de MarCom strategie; de samenwerkingen, campagne en inzet van de middelen

  • Competenties

    MarCom strategie

  • Opdrachtgever

    BredaPhoto

Ga naar project

SAMENWERKING

Heb je een project?
Laten we samenwerken.

Ik ben een freelance Merk- en Communicatieadviseur die jou kan helpen tijdens de ontwikkeling of het bijsturen van jouw merk. Ik help je keuzes te maken, gebaseerd op heldere denkmodellen en mijn 20 jaar ervaring met het bouwen van merken.

Bureau Branding gebruikt cookies om jou de best mogelijke ervaring te bieden.