BredaPhoto Festival
Voor het internationale BredaPhoto festival was mijn opdracht om mee te denken met en te adviseren over de MarCom strategie voor het festival.
Ik heb meegekeken en -gedacht met de aanvraag voor een projectsubsidie, over de gezamenlijke communicatie van Breda Marketing, het Ondernemersfonds Breda en het festival. Ook heb ik meegeschreven aan het MarCom plan en een voorzet gedaan voor de bijbehorende planning. Daarnaast heb ik geadviseerd over de keuze van het campagnebeeld, de afgeleide uitingen, de structuur voor de online campagnes en het eerste wijkproject van het festival.
In samenwerking met Breda Marketing, het Ondernemersfonds Breda en horeca ondernemers in de binnenstad heb ik een route ontwikkeld die de festivallocaties verbindt met de stad. Een route en plattegrond waarmee bezoekers in één oogopslag hun bezoek aan het festival en de stad konden plannen. Handig!
Foto homepage: Mounir Raji – Dreamland
Foto projectpagina: Floris Oosterveld
Werkzaamheden
Voor BredaPhoto dacht ik mee over de MarCom strategie; de samenwerkingen, campagne en inzet van de middelen