Grote Kerk Breda
De Grote Kerk Breda herpositioneert zich, los van religie, als een eeuwenoude nieuwe ‘third place’ waar vanuit de actualiteit gekeken wordt naar de eeuwenoude verhalen van de kerk en de stad. Zo is de Grote Kerk Breda een Huis van Verhalen en een podium voor kunst, cultuur en ontmoeting waar verschillende generaties samenkomen en zich kunnen laten inspireren.
Als strategisch marketingcommunicatie adviseur denk ik, samen met de directeur en het inhoudelijke team, mee over de visie en strategie voor het merk, de programmering, de communicatie en de PR. Ik zet de samenwerkingen op met partners – op marketingcommunicatiegebied – en promoot de activiteiten en events die georganiseerd worden door de kerk via PR en gerichte campagnes. Ik ben verantwoordelijk voor de rebranding van het merk, denk mee over de inrichting van de kerk en speel een rol bij de ontwikkeling en realisatie van de programmering en bij de ontwikkeling van een aantal interactieve tours die je met verschillende perspectieven door de kerk leiden en de wereld van vandaag verbinden met de verhalen en de collectie van de Grote Kerk Breda. Zo is en blijft de kerk een plek voor ontmoeting en inspiratie waar iedereen welkom is.
Foto: Bram Vreugdenhil
Werkzaamheden
Als freelance marketing-communicatie adviseur voor de Grote Kerk Breda ben ik verantwoordelijk voor het merk, de samenwerkingen met partners voor de communicatie over en promotie van de kerk, de evenementen en de culturele programmering.